Vinete impanate cu legume si ciuperci

Ingrediente

2 vinete
ciuperci
morcov ras
telina rasa
gogosar sau ardei gras
ceapa taiata pestisori
supa de pui sau de zarzavat
sare,piper, foi de dafin
patrunjel si marar verde
suc de rosii si pasta de ardei fara zahar

Ceapa am taiat-o pestisori, ciupercile le-am spalat bine si frecat cu periuta de bucatarie
( eu nu le curat de pielita, e pacat toate vitaminele sant acolo), morcovul, ardeiul si gogosarul
le-am avut in congelator, vinetele le-am taiat pe lung, le-am scobit iar miezul l-am tocat marunt
si l-am presarat cu sare ca si "corabioarele"de vinete
Intr-o cratita am dat cativa stropi de ulei de masline, dupa ce s-a incins am pus ceapa, am "calit-o"
cu cate putina supa de pui calda(daca nu aveti puneti apa calda), am pus si gogosarul, morcovul si telina
acestea fiind din congelator nu mai aveau nevoie de zeama, ciupercile si miezul de la vinete presat in
maini bine sa iasa zeama amara
Tot timpul cratita fiind cu capac
Am potrivit de sare si piper, am pus si 2 frunzulite de dafin si... gata ! Am dat la racit si dupa ce s-a
racit am adaugat patrunjel si marar verde si am umplut sferturile de vinete
Sosul l-am facut din sus de rosii si pasta de ardei facute de mine
Am dat vasul la cuptor, se face destul de repede si am servit cu muraturi si deasupra cand era fierbinte
am pus branza topita dukan
Sa aveti pofta in zilele de PL !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui