Placinta de primavara





Este o placinta dukanita dupa una adevarata cu foi de placinta, aceasta nu are blat se poate consuma in croaziera in
zilele de PL avand verdeata mai multa, este satioasa merge ca aperitiv dar si ca fel principal

Ingrediente :
3 oua
250 branza degresata
1 cutie tofu afumat cu marar am avut eu dar merge oricare
3 legaturi de leurda tocata
3 legaturi de ceapa verde tocata cu tot cu frunze
1 ciuperca tocata
1/2 dintr-o cutie de shitatachi di kojac tocate sa nu ramana asa lungi
patrunjel si marar verde tocate
sare nu am mai pus, are tofu destula !
piper dupa gust doar daca va place
1 lingurita praf de copt
Am amestecat toate cu galbenusurile apoi am adaugat si albusurile batute, amestecate incet si le-am turnat intr-o forma
Le-am pus in cuptorul preancalzit cand placinta a fost gata am lasat-o la racit pe un gratar
Foarte buna sa fie in frigider sa ai ce manca in ziua de PL sa nu mai ai tentatii
Pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui