Roll cu crema


ROLL CU CREMA
Se poate consuma in Atac si in PP fara tolerate

CREMA
1 plic gelatina granulata
500gr branza degresata
3 linguri Steverit sau indulcitor dupa gust
esenta de zmeura sau cea care va place
goji
BLAT
5 albusuri
3 linguri steverit
4 linguri tarate de ovaz ( in atac doar 3 linguri )
1 lingurita rasa faina de konjac
2 lingurite praf de cop
La inceput am facut crema pt a-i da timp sa poata fi intinsa
Gelatina am pus-o la lichefiat
Branza + Eritrit-ul le-am mixat cu blenderul vertical, am avut branza vrac si avand brobonele am vrut sa fie mai cremoasa, am adaugat esenta, goji iar cu gelatina am procedat ca aici https://www.facebook.com/441367809301252/photos/a.570238146414217.107374...
Dam compozitia la rece si pregatim tava
Am masurat hartia pentru tava( 32X 20 ) si pe dosul ei am trasat linii paralele plecand din colturi ( sincer nu le-am respectat intocmai, se si vede in poza )
Peregatim si blatul : cele 5 albusuri se bat spuma cu un varf de sare, la sfarsit se adauga indulcitorul se continua pana ce acesta se topeste apoi taratele, faina de konjac si praful de copt ( le-am avut pregatite, amestecate din 'naite )
Compozitia am impartit-o in 2 boluri, intr-unul am adaugat 2 lingurite ness si apoi am pus in 2 pungi pe care le-am taiat putin la varf si am inceput sa trasez linii cant una alba, cand una neagra...
Se da la cuptotul preancalzit la 160gr ( foc potrivit spre mic ) se face foarte repede, stati pe aproape !
Hartia s-a desprins foarte bine, am intins crema si am rulat, am strans intr-o hartie de copt si am dat la rece
Sa aveti spor la facut prajitura si pofta mare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui