Pui rapid cu sos alb





In cazul in care nu aveti ceva pregatit , reteta se face repede(ca orice dukanita aveti in frigider carne de pui) este fara tolerate se poate consuma si in atac
Ingrediente
  • 2 copane dezosate 
  • 250ml lapte
  • o capatana de usturoi
  • sare, piper,rozmarin ( sau ce ierburi aromatice va plac )
  • Mai putin de o lingurita rasa ( cam trei sferturi ) faina de konjac

Copanele dezosate le-am taiat suvite, le-am sarat, piperat si amestecate cu rozmarin, le-am pus intr-o tigaie incinsa si le-am lasat sa sa prinda culoare pe o parte si pe cealalta, am pus capacul si s-au innabusit apoi am adaugat 150ml lapte (atentie ca se umfla ! ) , usturoiul l-am razuit, l-am adaugat si pe el am incercat carnea daca este patrunsa ( si era ) separat am amestecat Faina de konjac cu restul de lapte si am adugat in tigaie. Se amesteca bine, in cazul in care sosul este prea putin adaugati apa sau lapte.
Se gusta daca mai trebuie sare, piper, se stinge focul si...ne asezam la masa dupa 15min !
Pofta buna sa aveti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui