Bomboane de cioco cu menta

Daca n-am gasit esenta de menta am facut un ceai concentrat dintr-un pumn de frunze de menta si 200ml apa, l-am fiert pana a scazut la jumatate
Pentru 2 tavite cu forme de ciocolata am folosit:
12 linguri de lapte praf degresat
2 linguri steverit
3 lingurite de cacao
100 ml ceai de menta( sau lapte/apa si ce esenta va place)

Am amestecat laptele praf cu indulcitorul ,am adugat cate un pic de ceai fierbinte ( evident nu a intrat tot !) pana s-a facut o pasta.
Am pus in forme cate un pic si pe urma am adaugat cacao si am turnat peste pasta alba pe cea cu cacao
Eu le tin la congelator unde rezista foarte bine
P.S. aroma de menta daca nu va place puteti sa o schimbati sa puneti care va place

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui