Rulada de ciocolata si zmeura


Se consuma din Croaziera

Eu am facut din:
18 linguri de lapte praf degresat
indulcitor dupa gust Eritrit
esenta de ciocolata
esenta de zmeura
lapte 1,5% fierbinte cat sa iasa o pasta
1 plic gelatina granulata
4 foi de gelatina RUF rosie
Laptele praf l-am pus in 2 boluri, am adaugat in fiecare indulcitor, esenta de zmeura intr-unul, de ciocolata in celalalt de zmeura, am inceput sa torn cate putin lapte fierbinte pana s-a facut pasta dar nu foarte curgatoare
Gelatina am pus la hidratat si lichefiat
Am intins 2 folii alimentare una putin suprapusa deasupra celeilalte
In bolul cu esenta de ciocolata am incorporat cate putina gelatina si am intins in strat uniform pe folia alimentara, la fel am procedat si cu cea cu zmeura, am turnat deasupra
Vreo 10min lasata la frigider sa se intareasca putin
Jumatate am rulat asa cum era, iar jumatate am intors cu fata in jos
Se consuma in croaziera, nu este tolerat laptele praf avand 0,15
Sa aveti pofta dar....va avertizez : Creaza dependenta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui