Ciorbita economica de pui



Se consuma in Croaziera PL

Ingrediente:
8 carcase din piept de pui
o ceapa
1 morcov
1 dovlecel taiat julien
0 mana de tije de apia din congelator
o mana de fasole verde taiata bucati tot din congelator
3 linguri zarzavat pentru iarna ( de fiecare data cand folosesc ii multumesc in gand Danieleihttp://dietadukan.ro/retete/zarzavat-pentru-iarna )
Sare nu se mai pune, zarzavatul fiind sarat
3 rosii date pe razatoare ( nu-mi place sa vad pielitele in ciorba)
bors de casa http://dietadukan.ro/retete/bors-facut-in-casa
verdeata
Economie facem in viata de zi cu zi dar si in dieta care totusi costa...Eu cumpar pieptul de pui, copanele cu os, le dezosez si le depozitez in congelator. Cand se aduna le pot folosi la supa, ciulama, salata de boeuf si astazi le-am folosit la ciorba. Nu sant maestra in dezosat iar pe oase ramane destula carnea
Asa incat am avut 8 barcase de pui, le-am pus la fiert in oala cu presiune ( daca nu aveti folositi o oala obisnuita doar ca dureaza mai mult timp ) impreuna ceapa si zarzavatul pentru iarna, am lasat 10min dupa care am strecurat, zeama nu se arunca, o folosim la ciorbita
Cand s-au racotit oasele am adunat carnita de pe ele ( n-a fost putina )
Zarzavatul pregatit dinainte ( morcovul, dovlecelul, apia, telina , fasolea verde si daca mai vreti sa puneti si alte zarzavaturi) l
Le-am pus in zeama de supa fierbinte sa fiarba, cand sant aproape gata am adaugat si carnita, sa
se imprieteneasca, rosiile date pe razatoare si borsul fierbinte. Se gusta, se potriveste de sare, se opreste focul si se presara verdeata. Eu am pus leustean si tarhon
Buna, usoara de vara, mananca toata familia, sa aveti pofta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui