Tocanita cu gogosari copti

Se consuma in Croaziera PL

Ingrediente:
-copanele superioare de pui (puteti sa puneti orice fel de carne)
-2 cepe mari
-ardei tocat de la congelator (daca aveti proaspat cu atat mai bine)
-pasta de ardei facuta in casa (sau bulion dar fara zahar)
-o capatana mare de usturoi zdrobit
-o lingura de amidon
-verdeata ( patrunjel, marar)
-supa de pui
Am sa incep cu sfarsitul, cu supa de pui. Eu cumpar carnea de pui cu os.O dezosez acasa iar oasele pe care mai ramane carnita ( ca nu-s experta ca macelarii) le pun in oala minune cu zarzavat ( ceapa, morcov, albitura, ardei,piper boabe, 2-3 foi de dafin, sare ) pentru 10 min, o strecor si zeama o pun in petturi in frigider/congelator depinde cand consider ca-mi trebuie si o folodesc ca baza la mancare. La fel fac si cu cea de vitel/manzat/vaca
sa trecem la tocanita, am pus in cratita cateva picaturi de ulei, dupa ce s-a incins am adaugat copanelele fara pielita, cand s-au albit am pus ceapa taiata solzisori si ardeiul din congelator, am pus capacul iar supa deja era pe aragaz sa fie fierbinte cad adaug in cratita cate un pic ( am un polonic mai micut) si tot timpul cu capacul pus, sa fiarba innabusit, cand era aproape pe terminate am pus si gogosarii copti ( nedezghetati !), pana s-au imprietenit, apoi usturoiul zdrobit . O lingura de amidon pe care separat intr-un castronel am amestecat-o cu cate un pic de apa si apoi adaugata in cratita.
Se opreste focul si se presara verdeata.
Am servit cu salata de varza acra ( ne-am pus o dorinta, este prima salata de varza acra )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui