Vinete coapte in cuptor

Vinetele le-am copt ca si ardeii in cuptor
avand in vedere ca sant mai grele am folosit agrafe mai mari, am intepat cu un ac gros codita apoi am introdus agrafa rasucita si am strans un pic cu patentul sa nu scape. Atentie sa nu va intepati in codita !
Sa nu uitati sa intepati vinetele din loc in loc cu o scobitoare/un bat de frigaruie, eu am uitat si vanata din dreapta a explodat in cuptor ( noroc ca nu prea rau ). In cuptor am pus o tava, mai usor se spala tava decat cuptorul
Le-am copt la temperatura maxima ( la mine 250gr ), se inpearca prin palpare cu manusa bineanteles, daca sant moi sant gata
Se decojesc foarte usor, le-am pus in strecuratoare sa se raceasca/sa se scurga sucul amar din ele
Se fac foarte nbine, fara fum si raman albe si frumoase
Spor la treaba sa aveti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui