Friptura la slow cooker

Se consuma in Croaziera dar si in Atac daca nu puneti sos de soia care este tolerat

Este prima reteta pe care am facut-o la slow cooker o friptura de porc dintr-un cotlet fara os, fara grasime ( 600gr)

Mai intai am facut o marinata din :
- o lingura sos de soia
- boia de ardei
- oragano
- rozmarin
- cimbru
- usturoi pisat
Am masat bine carnea, am infoliat-o si am lasat-o in frigider pentru o ora ( nu strica mai mult...)
O ceapa am taiat-o pestisori, ardei gras am avut in frigider, le-am "calit" pana s-au inmuiat sub capac cu
putina supa pusa din cand in cand. Cand a fost gata am pus in vasul de ceramica al oalei, iar carnea am asezat-o
pe un suport luat e la altceva in asa fel sa nu atinga ceapa si lichidul pe care l-am pus ( aprox 100 ml de supa)
Am selectat "Auto " si am lasat-o 5 ore sa-si faca treaba
Cand timpul a expirat am mai lasat-o 10 min si apoi i-am luat capacul
Foarte buna, deabia am reusit sa tai cateva felii de prezentare pentru ca nici nu trebuie cutit, se destrama cu furculita

Pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui