Saleuri cu cascaval



Se consuma incepand din Croaziera

De data asta le-am facut pentru o zi sa nu mai am griji...dar si cu cascaval
Ingrediente
3 oua
250gr branza degresata
1 lingurita rasa de sare
2 linguri tarate de ovaz
1 llingura tarate de grau
1 lingurita rasa faina de konjac
1 lingura drojdie inactiva
1 lingurita ulei de cocos
150gr iaurt grecesc ( merge si iaurt degresat )
1 plic drojdie uscata
aroma de unt
seminte de chimen
cascaval

Toate ingredientele le-am amestecat mai putin semintele si cascavalul si am lasat la dospi si odihna pentru 30min
Compozitia am turnat-o in tava tapetata cu hartie de copt deasupra am presarat chimenul si am ras cascaval. Am dat la cuptor pt ~ 10 min ( cat sa prinda o pojghita deasupra ) am portionat saleurile si din nou am dat la cuptor
Focul l-am lasat mic la 150 gr
Va doresc pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui