Ciulama de curcan si ciupercute



Se consuma in Croaziera in PL


Ingrediente 
500gr ciupercute mici am avut eu,dar se poate si cu cele normale sau pleurotus
un copanel de curcan
morcov
telina radacina si frunze
o ceapa
albitura
piper boabe
sare
leurda
2 linguri amidon

Am gasit ciupercute mici,le-am pus in apa multa la inmuiat si m-am ocupat de copanul de curcan.Pe acesta l-am pus intr-o
oala la fiert, am adaugat o ceapa intreaga, morcov, telina radacina si frunze, albitura, piper boabe ( am un infuzor in
care le pun sa nu se imprastie boabele prin mancare) foi de dafin, sare .
Ciupercutele le-am spalat in multe ape, pe unele le-am lasat intregi, pe altele le-am taiat, intr-o cratita am pus
ciupecutele
si putina supa strecurata, capacul pe cratita si le-am lasat sa se innabuse putin.
Cand copanul a fost fiert l-am facut bucatele,iar supa se foloseste la ciulama, nu o aruncati! Le-am pus peste
ciupercute, trebuie lasate sa mai fiarba impreuna sa se imprieteneasca, se adauga si leurda tocata
sau usturoi daca nu aveti/nu va place iar la sfarsit se potriveste de sare si se adauga amidonul pe care in prealabil
l-am amestecat separat cu putina apa rece.
Se presara patrunjel si se serveste
Pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui