Ciocolata alba cu menta proaspata





Se consuma in Croaziera

Am cumparat menta din piata, dupa spalare si curatare tijele nu le-am aruncat, le-am taiat cu foarfeca de bucatarie ( sant fibroase ) din ele am facut un ceai concentrat iar frunzele le-am pus la congelator( dupa ce le-am zvantat bine ) cu ajutorul uscatorului de salata
Pentru bomboane am folosit

3 linguri steverit sau ce indulcitor folositi dupa gust
6 linguri lapte praf degresat 0,1% - Adiograsime
o cana ceai de menta fierbinte si indulcit
Se amesteca laptele praf cu cate un pic de ceai, pana se ajunge la consistenta unei compozitii care curge dar este totusi groasa. Daca doriti adaugati cacao iar in lipsa mentei proaspete folositi esenta de menta (desi in perioada asta ar fi pacat ! )
Am pus compozitia in forma de ciocolata si la congelator dupa o ora se putea servi
Rezultatul dulce si racoritor !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui