Placinta cu peste




Ingrediente:
Blatul
3 oua
6 linguri de tarate de ovaz rasnite
4 linguri gluten
2 linguri amidon
250 branza 0,2%
4 linguri Activia Light (iaurt degresat)
un pachet de praf de copt
o lingura ulei de masline
sare,piper
Compozitia de peste
500gr peste tocat
2 oua
cozi de usturoi verde si ceapa(daca nu merg si uscate)
marar,patrnjel
un ardei capia taiat cu cutitul pt culoare si aspect
turmeric
piper

Pasi pentru executare:
In primul rand ne ocupam de peste:eu am avut crap proaspat(dar merge si congelat),l-am fiert 10 min intr-o oala in care inainte am pus sare si legume proaspete sa-i dea ceva gust
Am scos pestele,dupa ce s-a racit l-am dezosat apoi l-am dat prin masina de tocat,si am amestecat cu ingredientele de mai sus.Puteti sa le schimbati sau sa adaugati dupa gust
Sare n-am mai pus pt ca era sarat pestele de la fiert
Dam drumul la cuptor sa aiba timp sa se incalzeasca
Ne ocupam de blat...
Separam oualele,batem albusurile spuma iar restul ingredientelor le amestecam intr-un bol,adaugam si albusurile,amestecam cu grija
Turnam in tava(a mea are 28X18cu h=5,5) pe care am tapetat-o cu hartie de copt(lucru pe care eu nu l-am facut si acum stau sa frec la tava) deci turnam o jumatate din compozitia de blat,dam la cuptor cam 10min cat sa se intareasca,scoatem tava,intindem compozitia de peste,peste turnam si restul de blat si din nou la cuptor
Se poate servi si ca fel principal dar si ca aperitiv

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui