Varza cu afumatura

Se consuma in Croaziera in zilele de PL

O reteta banala ati spune dar mai sant fete tinere care chiar zilele trecute intrebau
Am sa va spun cum o fac eu :
Ingrediente
o varza
o ceapa
1 - 2 ardei grasi
3 rosii
suc de rosii preparat asta toamna fara zahar si conservant
piper boabe
2 fire cimbru
2 - 3 frunxe de dafin
sare dupa gust, nu puneti multa si pulpele contin sare
2 pulpe afumate de la LIDL pe car le cumpar de fiecare data cand trec, sant bune si consumate ca atare

Varza se taie cu ajutorul cutitului , la razatoare sau robot cum am facut si eu, se freaca cu putina sare si se lasa deoparte
Ceapa si ardeiul se toaca si ele iar rosiile se dau prin razatoare
Ceapa si ardeiul se pun in cratita pe foc, se acopera cu un capac si se mai adauga cate putina apa fiarta sau supa ( daca avem ) pana se inmoaie. La sfarsit se aduga rosiile , piperul boabe ( eu am un infozor pe care-l folosesc numai la gatit sa nu se imprastie piperul prin mancare) ,m acoperit si foile de dafin si cimbrul, lasam sa dea un clocot si pentru culoare am adaugat si suc de rosii
Am pus si varza care statea in asteptare, pulpele taiate in doua si curatate de pielita, am mai lasat 5 min, m-am asigurat ca are zeama indeajuns, am acoperit cratita cu o folie alimentara de aluminiu( daca aveti un capac care sa mearga la cuptor cu atat mai bine ) si am dat la cuptorul preanalzit pentru o ora dupa care am scos folia si am lasat numai grill - ul (sa ia o culoare deasupara) cateva minute
Sa aveti pofta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui