Urzici dukan


Ati facut urzici? Daca ati facut mai faceti, daca nu grabiti-va ca acum se termina si e pacat sant foarte sanatoase,
sant permise in zilele de PL. Intradevar, sant migaloase dar si foarte gustoase !

Se consuma in Croaziera PL
Ingrediente
urzici
ceapa verde
2-3 legaturi leurda
sare
oua
hrean
2 linguri tarate de psyllium ( sau amidon )

Urzicile se aleg de impuritati, se spala in multe ape, se oparesc intr-o oala in care am pus apa, o legatura ceapa vede
tocata si sare
Pe masura ce le-am oparit le-am pus intr-o strecuratoare, le-am lasat putin sa se raceasca si am pus blenderul vertical
pe urzici, le-am facut piure
Intr-o cratita ( am una de fonta pe care o folosesc ) am pus piureul de urzici si cate putina zeama din cea ramasa de la
oparirea urzicilor ( Am uitat ! Sa nu o aruncati este foarte buna de baut ) pana am fost multumita de consistenta, am gustat
daca mai trebuie sare si am adugat leurda, se amesteca bine, apoi si psillium si gata mancarea !
Intr-o tigaie am facut si oualele ochiuri
Am servit urzicile cu oua, ceapa verde si hrean proaspat ras
Nu trebuie sa tii dieta sa mananci asemenea bunatate !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui