Chipsuri cu branza




Ingrediente:
4 oua
4 linguri tarate de ovaz( in Atac puneti doar 3 linguri )
1 lingurita rasa faina de konjac
3 linguri cu varf branza degresata
1 lingurita chimen negru ( merge si obisnuit)
1 lingurita boia afumata
sare, piper proaspat macinat
FARA praf de copt !
Se amesteca toate ingredientele de mai sus mai putin albusurile care se spumeaza si se adauga ulterior, se pune hartie de copt intr-o tava cat mai intinsa a mea are 32X42cm, se da la cuptor la foc mediu(160gr) atentie, se face repede ! Am stins cuptotul si am lasat-o in cuptor sa se raceasca
Se scoate din tava si pe hartia pe care am copt se portioneaza dupa cum vrem cu foarfeca de bucatarie, cu un cutit...
Vrand sa fie crocante la sfatul Cristinei Likris dupa ce am portionat am pus in deschidrator si a mai durat ~30min
Bune de rontait, bune acasa sau in deplasare, bune ca ne luam si taratele altfel !
Pofta mare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui