Shirataki cu faina de konjac

Ingrediente:
500gr branza degresata
4 oua
1 pachet Shirataki di konjak de la www.adiograsime.ro http://www.adiograsime.ro/magazin/no-carb/nocarb-taitei-detalii.html
Xilit dupa gust http://www.adiograsime.ro/magazin/inlocuitor-de-zahar/xilit500-detalii.html
1 lingurita Faina de konjak de la www.adiograsime.ro http://www.adiograsime.ro/magazin/faina-amestec-faina/nocarb-faina-detal...
goji
esenta de vanilie, razatura de lamaie
un praf de sare
2 lingurite praf de copt
1 lingurita de ness de presara pe deasupra
Se face foarte simplu, nu este nimic complicat !
Mai intai am pregatit pastele : le-am scos din pachet intr-o strecuratoare si le-am spalat foarte bine, le-am lasat la scurs si le-am scurtat cu ajutorul foarfecei de bucatarie, in continuare lasate tot in strecuratoare
Branza degresata + lingurita de Faina de konjak de la www.adiograsime.ro le-am amestecat, am lasat faina de konjak de la www.adiograsime.ro sa-si faca treaba si am mixat galbenusurile cu Xilitol-ul pana s-au albit si au crescut
Albusurile cu un praf de sare le-am mixat spuma tare iar la sfarsit adugat si praful de copt
Peste compozitia de branza am adaugat Shitataki, goji, galbenusurile, esenta si razatura iar albusurile amestecate incet cu o spatula
Am pus compozitia rezultata intr-o forma de Yenna ( 24 X 19 ) si deasupra am presarat ness
La cuptor a durat ~ 40min la foc mediu ( 160gr )
Rezultaul exceptional, o placinta fara tolerate,fara tarate se poate consuma fara restrictie inca din atac
Sa aveti pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui