Vegeta de casa


Ingrediente:
ceapa uscata
ardei gras rosu, verde
kapia
rosii
ciuperci
telina radacina si frunze
patrunjel radacina si frunze
pastarnac
morcovi
dovlecei
vinete albe si obisnuite
De ani intregi eu nu mai cumpar vegeta de pe piata, stim cu totii ca nu este sanatoasa, contine mai multa sare decat legume. De mult imi doream un deshidrator, nu ca ar fi o avere dar la cate aparate se aduna in casa...si totusi l-am luat !
Uscarea legumelor a durat cam o saptamana
Legumele se feliaza cat mai subtire, se tin in apa sarata 30min( pentru a nu oxida si a-si pastra culoarea ) se usuca pe servetele de hartie apoi se pun la deshidratat
Pe masura ce se usuca se tin in cutii sau saculeti de panza si cand s-au adunat le-am rasnit si dupa cum se vede le pastrez intr-un borcan
Se pot folosi si nerasnite, fiecare dupa cum doreste !
Am incercat intr-un an sa usuc la cuptor dar nu recomand...a mers cuptorul ore intregi, nu s-au uscat bine...Mai bine lipsa !
Va doresc spor la treaba !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui