Tort aperitiv cu salata de boeuf





Blaturile
5 oua
3 linguri lapte praf degresat
3 linguri amidon
1 pachet praf de copt
Pentru cele trei blaturi am mixat albusurile bine, apoi am adaugat ( laptele praf + amidon + praful de copt) cate un pic
si mixand in continuare galbenusurile, sare si piper
Compozitia am impartit in 3 boluri egale, pe una am lasat-o alba iar intr-unul am pus o lingura spanac ( decongelat si stors
bine iar in cel de-al treilea o lingura de pasta de ardei( daca nu aveti merge si bulion)
Le-am copt pe rand ( daca aveti 3 forme asemanatoare cu atat mai bine !)
Dupa ce s-au racit le-am umplut cu salata de boeuf pregatita inainte :
Am fiert gaturi de curcan, piept de pui iar ca si zarzavaturi : morcovi, telina, dovlecel iar la sfarsit dupa ce le-am
tocat am adaugat castraveti murati si gogoari
Am facut maioneza dupa reteta dar dupa ce sosul s-a racit am mixat
vreo 15 min si a inceput sa se intareasca cat- de-cat. Nu are cum sa fie ca si o maioneza adevarata ar e buna...
Cred ca merita tortul pe masa de Revelion !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui