Tarta cu dovleac deshidratat


Asta toamna am deshidratat dovleac iar acum pot sa-l folosesc in diverse moduri. De data asta am facut tarta
Ingrediente
BLAT
200gr branza degresata
1 ou + un praf de sare
2 linguri steverit
1 lingurita faina de konjac
4 linguri tarate de ovaz
3 linguri lapte praf degresat 0,1%

2 linguri tarate de grau
2 lingurite ulei de cocos
un varf de lingurita praf de copt
esente de vanilie, aroma de unt, razatura de lamaie si portocala

CREMA
500ml lapte degresat
100gr budinca de vanilie


Dovleac deshidratat ( sau daca aveti proaspat )

1 plic gelatina
250ml apa
1 lingura Steverit
putin colorant alimentar rosu ( obtional )

Intai se pune dovleacul la hidratat si apoi la scurs

facem si aluatul amestecand toate ingredientele si-l intindem in forma inclusiv pe peretii acesteia
Se coace destul de repede, asa ca fi-ti atente la cuptor !
Facem si budinca, eu o fac ca aici , o lasam sa se racoreasca si o turnam peste coaja de tarta pe care am pus-o in forma in care am copt tapetata cu folie alimentara
Deasupra presaram dovleacul
Gelatina hidratata/lichefiata se adauga in apa, punem indulctorul, colorantul alimentar si lasam putin la rece sa se lege un pic, sa nu fie prea curgatoare, se toarna peste dovleac, se da la rece si se serveste cu maaare placere
Sa aveti pofta buna !



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui