Fasole verde la slow cooker

Se consuma in Croaziera PL

Ingrediente

6 pulpe superioare curatate de piele si grasime
1/2kg fasole verde congelata
2 cepe uscate taiate julien
ardei gras rosu din congelator
1 morcov taiat rondele
cateva felii de telina taiate cubulete
pasta de gogosar facuta in casa fara zahar si ulei
suc de rosii facut in casa fara zahar
leurda sau usturoi
patrunjel verde

De ce la Slow cooker poate va intrebati ? Pentru ca la "aragazul lent" se pun toate ingredientele doar inmuiate putin si la fel ca si plitele pe care le aveau bunicile noastre mancarea este lacuta incet- incet fara graba
Asadar, sa incepem prin a pregati:
Carnita fara ulei am perpelit-o intr-o craticioara antiaderenta ( incalzita in prealabil) pana s-a albit, am scos-o si am pus-o in Slow cooker, a urmat ceapa [este care am pus putina supa de pui, am pus capacul si cand s-a inmuiat am pus morcovul, ardeiul gras, daca mai este nevoie adaugati putina supa de pui dar nu multa ! Doar cate un pic si capacul sa  fie pus apoi pasta si sucul de rosii se potriveste de sare si piper, se adauga si leurda.
Totul in Slow cooker iar deasupra fasolea verde congelata si supa de pui cat cuprinde dar nu prea multa pentru ca la aragazul lent apa nu se evapora ca si la cel clasic iar la sfarsit riscati sa aveti in loc de felul doi, felul unu, o ciorbita de toata frumusetea sau felul doi cu mult sos...
Dupa 5 ore jumatate a fost numai buna de servit. La sfarsit am adaugat patrunjelul
Va doresc pofta buna, este si mai buna cu fasole verde proaspata dar in extrasezon merge si cea congelata !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui