Steluta cu bezea fara tolerate


Daca v-au ramas albusuri, aveti ce sa faceti cu ele, o prajitura delicioasa :

STELUTA CU BEZEA FARA TOLERATE

Ingrediente
BLAT
- 3 oua
- 4 linguri tarate de ovaz
- 3 linguri lapte praf degresat
- 1 lingurita rasa faina de konjac
- 1 lingura gluten
- 2 lingurite ness
- 2 linguri Eritritol de stevia
- 4 linguri lapte degresat/iaurt/apa minerala/branza depinde ce aveti
- 2 lingurite praf de copt
- esenta de cafea, si de rom
- un praf de sare
BEZEA
- 5 albusuri + un praf de sare + indulcitor pudra
GLAZURA
- 2 lingurite de ness
- indulcitor pudra
- 4-5 linguri iaurt grecesc
- esenta de cafea
Se face blatul amestecand toate ingredientele mai putin albusurile care se adauga dupa ce le-ati batut spuma si incorporate incet
Compozitia am turnat-o in forma de stea daca nu aveti puteti sa puneti in orice forma
Dupa ce am dat forma la cuptor la 160gr ( foc mic spre mediu ) am inceput sa mixez albusurile pentru bezea, cand au inceput sa se lege am adaugat si indulcitorul pudra ( 2linguri )
Blatul inca nu era copt indeajuns ( se vede si in poza ) dar facut deasupra, am intins bezeaua si iar la cuptor.Bezeaua are tendinta sa se aureasca repede deasupra, puneti o folie de copt/folie de aluminiu si lasati la cuptor pana blatul trece testul cu batul de frigaruie
Am amestecat si glazura din ingredientele de mai sus intr-o ceasca de cafea cam trei sferturi a fost, puteti sa faceti ce cantitate doriti
Cand prajitura a fost gata, am scos-o din cuptor si cu un bat de frigaruie am trasat raze dar nu pana jos in adancime, doar cat tine bezeaua iar in santurile ramase am turnat glazura, am scos pe pervaz 5 min dupa care am scos prajitura din forma
Sper sa o incercati, este usor de facut si foarte buna, o consumam fara mustrari de constiinta , sa aveti pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui