Pofta de dulce

Cand esti la PP mai vrei si fara tolerate,si ai pofta de ceva de dulce de ce sa irosesti taratele luandu-le cu iaurt sau...
altfel, mai bine incropesti o prajiturica cu ceea ce este permis, cu ce ai prin frigider !
Se poate consuma si in Atac dar sa reduci portia de tarate de ovaz la 1,5 linguri

Ingrediente

1/2 dintr-o cutie de shirataki di konjac
2 oua
2 linguri tarate de ovaz
2 linguri tarate de grau
2 linguri bune cu varf de urda 0,1( am gasit in Carrefour)
indulcitor dupa gust
1 lingura drojdie inactiva
2 lingurite praf de copt
putin marar verde
aroma de unt, esenta de vanilie

Le-am amestecat pe toate mai putin albusurile si le-am lasat cam o jumatate de ora sa se hidrateze taratele apoi am mixat
albusurile, le-am adaugat incet cu o spatula
Eu le-am pus intr-o tava de 30X20 daca vreti sa iasa mai crescute puteti sa le puneti intr-o tava/forma mai mica
Foarte bune, potoleste pofta de ceva dulce iar in casa mirosea a pateuri !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui