Cascaval dietetic afumat


CASCAVAL DIETETIC AFUMAT
Afumat la bloc imposibil asa ca m-am gandit sa-l amestec cu tofu afumat pentru a-i da savoare.
Ingrediente
500gr branza degresata 0,1 vrac de preferinta sa aiba brobonele
1 Litru lapte degresat 1,5%
1 cutie tofu afumat
2 galbenusuri
1 lingurita rasa de bicarbonat de sodiu alimentar stins in cateva picaturi de otet
Chimen
Sare nu am mai pus, are tofu destula
Prepararea ca si la celalat dietetic
- laptele se pune la fiert
- se cantareste branza iar tofu se da prin razatoarea mica, se amesteca cu branza
- cand laptele a dat in fiert se adauga branzeturile, se amesteca si in cateva minute se alege zerul
- se rastoarna in srecuratoarea tapetata cu tifon, se lasa la scurs ~ 1 ora
- dupa ce s-a racit se da botul de branza iar prin razatoare, se marunteste bine si se amesteca cu cele 2 galbenusuri ( am avut de tara de aici si culoarea din poza )
- se pune intr-un vas pe foc, se amesteca cu o lingura de lemn
- in cateva minute incepe sa se incalzeasca branza si apoi incepe sa se topeasca
- cand este gata topita se adauga chimenul si bicarbonatul, se amesteca si se rastoarna in forma
-nu o lasati prea mult in forma pentru ca incepe sa transpire
Depozitati in frigider si numai acoperit cu hartie de impachetat, folie sau caserola acoperita altfel se usuca si crapa
Eu am pus chimen, voi puteti sa puneti tot ce doriti numai sa fie permis
Pofta buna va doresc mai ales ca se poate consuma la PP si PL !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui