Legume gratinate cu sos de iaurt si pui



  • Se consuma in Croaziera PL

Ingrediente
un dovlecel curatat de coaja pentru ca nu mi-a placut cum arata, avea niste pete
o vanata
o gulie
un piept de pui dezosat si taiat suvite
sare, piper
Sosul
3 oua
200gr branza degresata 0,2%
~ 200gr iaurt cat sa iasa un sos care curge
sare nu am mai pus, piper, oregano, marar
Pentru inceput am curatat de coaja si feliat dovlecelul, gulia, vanata doar feliata si apoi presarate feliile cu putina sare , lasate 10min si apoi spalate si uscate cu prosoape de hartie
Am pus intr-un vas care merge la cuptor o felie de vanata, una de dovlecel, una de gulie si o suvita de piept de pui...si tot asa. Mi-au mai ramas cateva felii din legume si le-am taiat betisoare si le-am presarat pe deasupra
Am facut si sosul amestecand toate ingredientele, vasul l-am acoperit cu folie de aluminiu si l-am dat la cuptor pentru o jumatate de ora la 200gr ( foc mare ) apoi am descoperit vasul si am lasat inca ~ 40min pentru evaporarea apei in exces si gratinare
Va recomand , este foarte buna in zilele de PL !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui