Ciocolata roz




Esentele au schimbat culoarea ciocolatei din alba s-a facut roz
Este fara tolerate, se consuma din Croaziera
Ingrediente
lapte praf degresat 0,1% de la Adiograsime Ro
Eritritol de stevia dupa gust ( am pus 3 linguri ) de laAdiograsime
apa fierbinte/lapte fierbinte( eu am pus apa ) cat sa iasa o pasta putin curgatoare
esente de coniac si visine, portocale roz, zmeura
un varf de sare
Nu am scris cantitatile pentru ca puteti sa faceti din ce cantitate doriti doar sa tineti cont ca laptele praf 0,1 desi este permis trebuie sa ne rezumam la 3 linguri/zi
Se amesteca laptele praf , indulcitorul,apa fiarta cate un pic cu o ligurita si la sfarsit esentele dar am pastrat putina compozitie alba pentru decor
Lasam 5-10 min, se mai intareste un pic daca mai este cazul adaugam putina apa/lapte . Se pune in forme care se depoziteaza la congelator
Dupa 2-3 ore ne putem bucura de ciocolata pe care o servim linistite ca nu dauneaza dietei
Sa aveti pofta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui