Peste marinat a la Doina Paula




Aceasta este reteta "Am 2 variante care incep la fel : il tai rodele ,il spal,il sarez si in asez in straturi la rece 4-5 zile ( se scurge zeama lasata /zi ):
1.ptr consum rapid : il asez in galetusa de la iaurt in straturi cu ceapa si morcov si torn parte otet+o parte apa +foi dafin+boabe piper+indulcitor clocotite si bine racite .
2.ptr consum in timp: in borcan de 0,800 pun otet cat modelul de la baza borcanului +ceapa+morcov+foi dafin+piper+inducitor + peste si umplu cu apa .Se fierb la bain-marie.
Ambele sunt gata dupa 4-5 zile.Eu fac in continuu de cand tin dukan"
Aici am facut prima varianta dintr-un kg de hering congelat, am urmat pasii, i-am pozat sa va fie mai usor
Este pacat sa cumparam din comert cand putem sa facem acasa si mai ieftin si mai sanatos
Dintr-un Kg mi-a iesit ce vedeti in poza finala : o caserola de 1kg si un borcan de 400gr

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui