Placinta cu branza si iaurt


PLACINTA cu BRANZA si IAURT

O reteta simpla fara tolerate se poate consuma inca din Atac

Ingrediente
BLAT
- 300gr branza degresata
- 4 oua
- 1 lingura  eritritol de stevia
- 6 linguri tarate de ovaz
- 1 lingurita rasa  faina de konjac
- 2 linguri gluten
- 2 lingurite praf de copt
- esenta de vanilie, razatura de lamaie si portocala
UMPLUTURA
- 3 oua
- 200gr branza degresata
- 200gr iaurt degresat
- 2 linguri Eritritol de stevia
- 1 lingurita faina de konjac
- 3 linguri goji
- 2 linguri tarate de psyllium
- esenta de vanilie, razatura de lamaie si portocala

Pentru blat se amesteca toate ingredientele cu galbenusurile, se lasa cel putin 20min sa se hidrateze.
Intre timp am facut umplutura amestecand toate ingredientele cu oualele intregi
Am spumat bine albusurile si le-am adaugat in compozitia de blat, am turnat jumatate din compozitie in tava( 36X22 ) tapetata cu folie , am dat la cuptor la 160gr ( foc mic spre mediu ) 10min cat sa faca crusta deasupra, se adauga umplutura deasupa, din nou la cuptor tot 10min apoi se toarna restul compozitiei pentru blat, se continua coacerea pana este gata
Pofta buna va doresc !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui