Spirale cu faina de konjac

Se pot consuma din Atac/PP fara tolerate
Faina de konjac se poate folosi si la prepararea aluaturilor, spre satisfactia celor care nu vor/nu suporta glutenul. Eu tot am sa-l folosesc in alte preparate, la mine nu a avut nici un efect !

Ingrediente:
250gr branza degresata
1 ou
1 lingurita faina de konjac
1 lingura tarate de psyllium
1 lingura tarate de grau
2 linguri drojdie inactiva
1 lingurita drojdie uscata dr Oetker
sare
Pe deasupra
1 galbenus de ou + putin lapte degresat
seminte de chimen negru
Am amestecat branza + oul + sare + Faina de konjac + taratele de psyllium + taratele de grau si le-am lasat 15 min sa se hidrateze apoi am amestecat si restul ( drojdia inactiva, drojdia uscata ) pana s-a facut un aluat compact ca si cel de paine
Am acoperit castronul si l-am lasat jumatate de ora la dospit dupa care am inceput sa modelez spiralele ( se modeleaza relativ mai usor decat cu gluten ) , i-am uns cu ou, presarat cu seminte si i-am dat la copt la 160gr ( foc potrivit )
Foarte bune, sant ca si textura mai moi , nu sant crocante
Spor la treaba si pofta buna sa aveti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui