Cascaval cu piept de pui si chia


CASCAVAL CU PIEPT DE PUI SI CHIA

M - am gandit sa fac 2 in 1, o combinatie intre cascaval si sunca dar sa nu fie rulada si uitati - va ce a iesit !
Ingrediente
1 litru de lapte 1,5%
700gr branza degresata 0,2%
sare
piept de pui afumat taiat cubulete mici
2 oua ( de data asta le - am pus intregi )
2 linguride seminte de chia
1 lingurita rasa bicarbonat

Laptele l - am pus pe foc, cad sa se umfle am adugat branza, amestecand bine in cateva min s - a separat zerul, stins focul si pus in strecuratoarea tapetata cu tifon apio pus la scurs si lasat pana se scurge bine
Am batut cele 2 oua cu sare, botul de branza l - am dat prin razatoare si amestecate intr - o cratita le - am pus pe foc. Se amesteca tot timpul pana incepe sa se topeasca branza, la sfarsit am adaugat semintele de chia si bicarbonatul
O sa se umfle putin, focul sa fie cat mai mic, cand incepe sa se intinda adaugam si cubuletele de piept de pui afumat si luam de pe foc.
Se pune in forma in care dorim, se lasa sa se raceasca si apoi se poate servi
Cu o rosie, un castravete...in zilele de PL sau simplu in PP este minunat
Pofta mare sa aveti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui