Coada de vaca la slow cooker


Se consuma in Croaziera PL

Slow cooker este aragazul lent, mancarea se face cam in 7-8 ore dar gustul nu se compara cu cea facuta pe aragaz intr-un scurt timp
.De obicei o folosesc cele care pleaca la serviciu dimineata si cand se intorc mancarea este gata.
Ingredientele se pregatesc putin pe aragaz si apoi se pun in slow cooker
De data asta am folosit :
-coada de vaca - perpelita putin in tigaia antiaderenta cat sa-si schimbe culoarea si sa se inchida porii
-un morcov - taiat rondele si pus si el in tigaie dupa ce am scos carnea
-3 legaturi de ceapa verde si ele sotate
-2 legaturi de usturoi verde - asemenea
-1 dovlecel - taiat cuburi
Dupa ce le-am sotat cu putina supa de vita, cat sa se inmoaie, asezonate cu sare, piper, boia dulce, pasta de gogosar sau
bulion daca nu aveti, le-am asezat in vasul ceramic al oalei
Supa de vita am infierbantat-o si am turnat deasupra ( nu trebuie mult lichid ca la mancarea obisbuita pt ca aici nu se
evapora mult lichid), am pus termostatul pe "auto" si ea isi face treaba
Dupa 7ore am gustat, am incercat carnea si era gata
Sa aveti pofta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui