Rulada cu ciocolata

De cand am vazut reteta la Manuaela Mihalcea  ( Manu, multumesc !)am zis ca trebuie sa o fac !
Eu de fapt am facut doar blatul iar umplutura este aceasta


Blatul
4 oua
1 plic budinca de capsuni
2 linguri steverit
esenta de capsuni
1 lingurita praf de copt

Umplutura

Cate 6 linguri lapte praf degresat pentru fiecare culoare

indulcitor dupa gust
esenta de menta la cea cu cacao si de capsuni la cea alba
lapte fierbinte cat cuprinde sa iasa o pasta tartinabila
cate 2 foi de gelatina pentru fiecare culoare
2 lingurite de cacao

Am facut blatul : albusurile batute spuma + indulcitor + galbenusurile + budinca + praf de copt
Intr-o tava 37X25 tapetata cu hartie de copt, dat la cuptor, se face repede, se rastoarna si apoi rulata tot in aceasi
foaie de copt , lasata sa se raceasca bine
Pt ciocolata neagra am pus gelatina in apa rece, intr-un castron 6 linguri lapte praf degresat + indulcitor +cacao +
esenta de menta + cate un pic de lapte degresat fierbinte, mai lasam un pic, mai punem, o sa vedeti ca are
tendinta sa se tot ingroase dar nu exagerati ! Am pus gelatina la MW pt 10 sec am amestecat-o in ciocolata
si am intins-o peste blat dar am oprit putina si pentru decor. Asa intins l-am dat la frigider si am procedat la fel cu ciocolata alba
o intindeti peste ciocolata neagra peste blat si din nou la frigider pentru 15 min.
Am rulat blatul, nu va speriati nu se rupe, este elastic, am decorat si gata !
Ideal ar fi sa lasati blatul sa se raceasca mai mult pana il rulati dar cum ma grabeam a iesit bine si asa !
Este pufoasa si...foarte buna , o sa-mi dati dreptate dupa ce o faceti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui