Copanele imbracate



Se pot consuma in Atac si PP fara tolerate

Aveam 2 pulpite superioare si ma gandeam ce sa fac cu ele pentru o zi de PP dar ideile vin pe masura ce gatim...
pulpele fara piele , sarate si piperate le-am pus in cuptor , intr-un castron am amestecat :
3 oua
sare, piper
1 pachet Shirataki spalate bine in strecuratoare, stoarse si taiate cu foarfeca de bucatarie
oregano, rozmarin, boia afumata, boia dulce
patrunjel , marar
1 lingurita de faina de konjac pusa intr-un castronel si adaugat cate putina compozitie pana se ingroasa apoi amestecat totul
leurda din congelator ( merge si usturoi, eu nu concep pui fara usturoi ) daca nu va place nu puneti
Cand copanelele din cuptor au fost aproape gata ( se inteapa cu un bat de frigaruie pe langa os, daca iese zeama curata sant gata ) am turnat compozitia peste ele si cand compozitia s-a intarit am presarat si cascaval dietetic
Cand s-a aurit deasupara am oprit cuptorul
Sa aveti pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui