Saratele bune in Dukan Blitz




Ingrediente

300gr carne de pui fiarta
1 cutie de Tofu afumat
4 galbenusuri
3 linguri tarate de ovaz
1/2 pachet de Shirataki di kojac
piper
sare nu mai este nevoie, are Tofu destula
rozmarin uscat, oregano, boia dulce de ardei
2 lingurite drojdie uscata

Sa fac o pararanteza,
Carnea de pui este de pe oasele de la piepti/copane de pui pe care le adun in congelator si cand consider ca sant destule
le pun in oala minune cu zarzavat intreg, boabe de piper, sare si obtin o supa excelenta pe care o folosesc ca baza pentru
mancare iar carnita in diverse moduri. Din ea se poate face si piftie .Astazi fiind la PP la pranz am mancat supa cu carnita,
am adugat si mujdei de usturoi, partunjel verde si am avut o supa foarte buna !

Ingredientele de mai sus le-am amestecat intr-un bol si pentru ca era groasa compozitia am mai adaugat putina supa iar la
sfarsit albusurile batute spuma
Am intins compozitia intr-o tava pe folie de silicon ( daca nu aveti atunci pe foaie de copt) si am pus-o la cuptor la foc
mic (150 gr) cred ca ~ 1 ora
Cand a fost gata am lasat sa se raceasca dupa care am portionat
In fotografia de sus pe o farfurie este portia pentru o zi
Excelente, bune de rontait !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui