Ciocolata in 2 culori

Se consuma in Croaziera

Ingrediente
12 linguri lapte praf degresat
3 linguri steverit
esenta  de visine ( pentru partea alba- roz)
esenta de rom ( pentru partea neagra )
2 lingurite de cacao degresata
apa fierbinte ( se poate si lapte fierbinte ) cat cuprinde
Am amestecat laptele praf + indulcitor( lichid, am pus Cologran o lingura ) + esenta de visine + cate putina apa fierbinte pana s-a facut o pasta, se mai lasa ~ 5min, se intareste putin si mai adaugam apa fierbinte.
Am pus in forme cate o lingurita din compozitie si dupa ce am terminat in restul compozitiei am pus 2 lingurite de cacao degresata, esenta de rom am amestecat bine si mai era necesara putina apa fierbinte, deasupra ciocolatei albe din forma am adaugat si pe cea cu cacao
Am dat la congelator si dupa o ora se putea poza si servi
Se face repede, este foarte buna o servesc si ne - dukaneii
Sa aveti pofta buna !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui