Tocanita de conopida cu pui

Se consuma incepand cu Croaziera in PL

O mancare usoara cu legume de toamna
Ingrediente

  • pulpe superioare de pui
  • praz
  • gososar
  • 1 conopida medie
  • rosii
  • supa de pui fierbinte sau apa daca nu aveti supa
  • sare, piper macinat
O cratita antiaderenta stropit cu ulei iar pulpele le-am lasasat atat cat sa-si schimbe culoarea si sa se inchida porii, am adaugat prazul tocat ca si gogosarul, am pus capacul si din cand in cand adaugata cate putina supa fierbinte. Supa mea deja era sarata asa ca am adaugat sare, piper doar la sfarsit
Separat am oparit conopida in apa sarata desfacuta in buchetele, se lasa la scurs intr-o strecuratoare
Cand carnea este aproape patrunsa se adauga si rosiile rate prin razatoarea mare sau la blender,lasam sa dea in fiert apoi se adauga si conopida cat sa dea un clocot - doua
Se gusta de sare, piper si oprim focul, presaram patrunjel sau ce verdeata ne place si ne asezam la masa
Sa aveti pofta mare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui