Legume deshidratate


Am fost intrebata cum am deshidratat si cu asta trebuia sa incep..

Legumele( am facut de data asta morcovi, albitura si frunze de patrunjel ) dupa ce au fost curatate, spalate le-am ( de fapt le-a feliat sotul meu ) cu razatoarea electrica, daca nu aveti merge si la cutit dar trebuie sa fie cat mai subtiri
Spalate si lasate in apa cu o lingura de sare jumatate de ora apoi scurse si zvantate cu uscatorul de salata. Eu il folosesc foarte des la verdeata care o pun in congelator, la vinete si orice fel de legume, fructe pe care le pun la congelat nu mai fac atata gheata. Eu am luat-o din LIDL dar au si in Ikea  uscator de verdeturi
Pentru ca mi-au ramas si bucati mai mici de legume la feliat si puteau sa cada printre gratii am decupat din hartie de copt ( scrie si in Instructiuni) si am tapetat o tavita cu ea
Am asezat legumele in deshidrator, am setat la 70 grade si dupa 5 ore erau deja uscate

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui