Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Se pot consuma incepand cu Atacul

Carnea am tinut-o la saramura rece ( 3 linguri de sare la 1 Litru de apa ) 12 ore dupa trecerea timpului le-am spalat cu apa rece, le-am lasat la scurs cat am pregatit " afumatoarea "
Castronul l-am tapetat cu mai multe straturi de folie din aluminiu, " rumegusul " l-am facut din :
o mana de orez
1 lingura zahar
boabe de coriandru, ienibahar, piper mozaic
ardei iute uscat si maruntit
roxmarin uscat
continutul a 2 plicuri ceai de fructe
2 foi dafin rupte
busuioc uscat
Voi puteti sa puneti la "rumegus" orice doriti/va place
Am pus gratarul in castron, carnea pe el, capacul ( e bine sa fie transparent pentru a putea urmari ), focul la inceput sa fie mare, cand in bucatarie miroase frumos, a ierburi aromate lasati focul potrivit
Intr-o ora a fost gata !
Spor la treaba si pofta buna va doresc !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tajine cu pui