Sarmalute la slow cooker ( aragazul lent )


Se consuma in Croaziera PL

Inca mai am varza acra la butoi si trebuie sa o termin asa ca am facut sarmalute cu ea din:
pulpa de curcan, piept de pui iar ca afumatura am pus un copan afumat de pui
La carnea tocata am adugat o ceapa tocata,pe post de orez am folosit quinoa fiind in consolidare, pentru croaziera folositi
tarate de ovaz sau grau sau nici unele pentru ca se leaga si fara ele carnea de pui
Am mai adugat sare, piper macinat, cimbru, , boia de ardei
Sarmalele odata infasurate le-am asezat in slow cooker peste un strat de varza tocata si intercalate bucati din copanul
afumat, piper nemacinat ( eu il pun intr-un infuzor sa nu se imprastie prin oala), foi de dafin
Ultimul strat a fost tot de varza tocata, pasta de bulion iar ca zeama am pus supa de pui fierbinte
Dupa 10 ore, se poate servi. Va inchipuiti ca se topesc in gura
Pofta mare sa aveti !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui