Mancare de bame cu pui

Se consuma in Croaziera PL

Sincer cred ca este a 2-a sau a 3-a oara cand fac bame. Dar gasind pe piata am zis sa fac o schimbare in meniu, sa fac ceva nou , mai ales ca sant bogate in vitamine si nutrienti sant foarte sanatoase
Am luat 1 1/2Kg , dar numai din 500gr am facut mancare restul am pus la congelator
Ingrediente: 
0,500gr bame proaspete
6 pulpe superioare fara piele si grasime
3 cepe taiate pestisori
1 ardei gras orice culoare ( intamplator am avut rosu) tocat
supa de pui ( apa )
3-4 rosii date prin razatoare
boia, sare, piper
patrunjel, marar vrde
Bamelor le-am taiat codita, le-am pus in apa cu sare si otet si cand au inceput sa fiarba am oprit focul si le-am lasat sa se racoreasca apoi le-am spalat in multe ape si scurse bine
Intr-o cratita am pulverizat ulei de masline, cand s-a incins am pus carnea de pui , am pregatit ceapa si ardeiul dupa ce carnea si-a schimbat culoarea am adaugat ceapa si ardeiul, am pus capacul si din cand in cand am pus supa de pui calda ( sau apa daca nu aveti ), se pun bamele si se lasa sa fiarba pana cand pot fi patrunse cu furculita, am pus si rosiile date prin razatoare, putina boia, sare daca mai este nevoie, piper, se stinge focul si pe presara verdeata
Se serveste cu pofta ceea ce va doresc si voua !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui