Pastrav si... " cartofi prajiti "


Se consuma in Croaziera PL

Reteta este relativ simpla iar ingredientele la vedere

2 pastravi curatati, eviscerati
o ceapa de apa am pus eu dar merge si una obisnuita sau praz
1 morcov taiat rondele cat mai subtiri
pasta de rosii
pasta de gogosari
sare
piper
foi de dafin
putina supa de pui/legume sau apa daca nu aveti

Pentru "cartofii prajiti " sau falsi am folosit reteta Cristinei Pana
- careia-i multumesc !
Eu am avut o gulie de 400 gr si a ajuns pentru 2 persoane

Intr-un vas de yenna am facut un pat din ceapa taiata pestisori, morcovul taiat rondele, deasupra am asezat pestele care in prealabil fusese sarat, piperat
am acoperit vasul cu o folie de aluminiu si am dat la cuptor
Am pregatit si gulia, taiata ca si cartofii, sarata, piperata, putin rozmarin si 2 catei de usturoi rasi prin razatoarea mica
Un pranz foarte bun, am servit cu mujdei amestecat cu pasta de ardei si partrunjel 
Spor la treaba si pofta buna va doresc !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui