Ardei umpluti si minirulade

Se consuma in Croaziera PL

ARDEI UMPLUTI SI MINIRULADA
Mancare de vara

Ingrediente
Pentru ardei :
carne de vita si de pui
un dovlecel
sare, piper,
condimente care va plac eu am pus cimbru, rozmarin, oregano
1 ou
2 linguri tarate de grau
ardei grasi

Pentru sos
rosii si ardei , fierte putin, condimentate si apoi pasate
foi de dafin, piper boabe

Pentru minirulada
1/2 piept de pui ( pentru ca a fost un piept mai mare )
batut usor si asezonat cu sare, piper, boia
impanat cu  cascaval dietetic si cateva suvite de ardei copt ( am avut in frigider )

Mai intai am facut sosul : rosiile si ardeii i-am tocat la robot, am sarat, piperat si le-am dat in fiert
Carnea am tocat-o, am amestecat cu un dovlecel dat si el prin razatoare si scurs bine ( statea stingher prin frigider ) 1 ou, sare, piper condimente si pentru ca era cam moale compozitia am fost nevoita sa adaug si taratele de grau
am spalat si ardeii, i-am taiat pe verticala in doua lasand cate o jumatate de codita intr-o parte si cealalta, dupa ce i-am curatat de seminte si vinisoare i-am umplut cu compozitia de carne

Minirulada se face repede, se intinde pieptul de pui mai intai din cutit, se pune o folie deasupra si se bate usor cu ciocanul de bucatarie, asezonat, pus felii de cascaval, daca vrei/aveti si de ardei, se ruleaza

Ardeii si minirulada le-am pus in tavi, sosul deasupa, le-am capacit cu folie de aluminiu si la cuptor, pentru 30min si inca 10 min la grill sa prind "o fatza " si gata se poate servi !
Sa aveti pofta mare !
 - în Bucharest, Romania.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui