Pui bronzat

Se consuma incepand cu Atacul

Un pui intreg
condimente : oregano, rozmarin, boia de ardei, cimbru, sumac, usturoi, sare si piper, cola

Puiul l-am parlit, spalat, l-am pus intr-o punga si condimentele le-am amestecat iar apoi le-am turnat peste pui, l-am masat bine si l-am pus in frigider la macerat pana a 2-a zi.
Se poate trage puiul pe o sticla umpluta jumatate cu apa, apoi pusa intr-o cratita/tava in care se pot pune si legume ca si garnitura.
Eu am ales sa-l pun intr-o forma de ceramica si nu i-am mai pus garnitura fiind la PP
Int-o ora a fost gata !
Toata grasimea se scurge din pui, iese foarte crocant
Dupa cum arata in poza pare ars, culoarea vine de la condimente
Bineanteles ca l-am servit cu mujdei de usturoi !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Muschiulet de porc si piept de pui afumate la aragaz

Tajine cu pui